Onsdag&Torsdag

Publicerad 2010-05-28 08:40:01 i

Onsdag:
Hejhej , idag så vaknade jag 05.00 .. då sminkade jag mej å sän gick ja ner å åt å sän gick jag ut å då kom jessika,jocke & marcus
då gick vi ner till tåget som gick 06.11 :)
å vi tog tåget till t-centralen sän åkte vi till Karlaplan! Vackert ställe, asså!!!!
Har någon sötnos varit där? (a)
menmen, då gick vi dit där dom jobbade.. då sopade jag å jessika i nån port.!
och venne om vi sopade i Dessies port.. :s typ <3 haha
menmen , sän sopade vi å sopa. sän gick vi å åt lunch nånstans , sän så var vi klara då gick vi till tåget å åkte till t-centralen å sän åkte vi te kungsträgården å där mötte vi Maria&Alexandra
då gick vi lite i gallerian å sän så hittade jag sjuuuukt mke kläder!!!
haha sän gick vi lite å sän åkte vi tillbaks till Karlaplan å titta lite i deras centrum , höhö
juste såg en kille som liknade A***** aaaaaaaaaaasssss mkeeee!! :s
helt sjuuukt ! kopior ! ;)
haha menmen sän köpte vi JORDGUBBAR :D:D:D:D:D:D
fett gooooooott
haha
men sän så gick vi ju i centrumet å fan! hitta sjuuukt mke kläder där också!
så bestämde me jessika att NÄSTA ONSDAG ÅKER VI TILL KARLAPLAN&GALLERIAN!!!!!!!!!! :D
höhö, menmen sän så åkte alexandra hem , själv :( <3
och jag,jessika & maria gick te donken å käkade lite, sän åkte vi hem och byte om å sän TRÄNING!
Feride , Dille & SaraA va på träningen :) <3 <3 <3
höhö men puss puss nu får ni bilder:

utan smink!

på väg ner.. !

hästparad!

haha (a)

me

jordgubbarna (y) <3

jag dricker kall-kaffe :P <3 så jävla gott, finns på *-******
                                                               
   

                                                                     Sådära,puss♥




Torsdag:
idag vaknade jag 06.40 då gick jag ner å åt sän sminkade jag mej å sän plattade jag håret (:
sän så gick jag ut å väntade på jessika..
sän så kom hon då gick vi ner till skolan
först matte-.-',no-.-',spanska-.-',lunch.,svenska/engelska sist träslöjd -.-'
sän gick jag å jessika till centrum köpte en sprite!
guuud! de e så jävla gott! ;)
sän gick vi hem me Jocke, Jesper & Miras :)
sän gick jag hem å jessika följde me , sän tittade vi ba på nån film som heter Jack haha sän gick hon hem för att byta om å sånt.. och då missade vi en buss .. sän gick vi upp te brantan å när vi kom dit så satte vi oss i omklädningsrummet , eller vi träffade Johannes & Matte :D
haha sän så vare träning sän åkte jag hem då träffade jag moser,kusin och peter ;)
menmen nu får ni bilder:

me.

hummer, ha den här bilden som profil bild på fb :)))

the cool girls ;)

jessika :) <3

Mi, Majaa , Tillaa & Stinaa

höhö (a)




pusspuss (a) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela