match&match :p

Publicerad 2010-05-29 23:21:56 i

hello..
idag så vaknade jag vid hmm venne..
typ halv elva eller ngt sånt! :)
sän gick ja ner å åt sän bytte jag om å fixade mej
sän kom farmor & farfar å hämtade oss ;)
sän åkte vi te Källbrink och tittade på snygga killar
nä drev haha
menmen vi tittade på en match iaf ;)
sän kom dom andra då gick vi in i ett omklädningsrum å bytte om ^^
sän gick vi ut till en grusplan å börja värma upp! ;)
och sän kom tullinges 99or :p
hahah
sän så vare dags för match!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi var 11 st.. så hade ingen avbytare:o
men vi låg under först sän blev de 1-1 sän 2-1 sän 3-1 å sän 3-3 :D
vi är så jävla bäst assåå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
bra spelat (:
sän så skulle min kusin Martin spela då sa jag hej till han sän fick vi skjus av farmor & farfar hem (:
när jag kom hem hoppa jag in i duschen på en gång!
sän sminkade jag mej å sånt!
sän så åkte jag å pappa in till SÖDERSTATIOOOON
vi tittade på BaJeN - vääsby-.-'  2-0 till bajen :D:D:D:D:D:D:D:D<3
haha
sän så åkte vi hem ;)
och när jag kom hem satt jag vid datan å nu gör jag ingenting! -.-'
eller jag chattar me Felix ( inte de ciccio ) <3
och John Engzell <3
menmen nu ska jag droga mej själv me Train, Hey,soul sister :D
kissandhugs!♥

me

me




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela