mamma&ja

Publicerad 2010-05-29 00:54:05 i

mamma: titta han där , han tycker du e söt!
jag: mm , visst!
mamma: men han tittar ju på dej hela tiden, han tycker att du e söt!!!
jag: Hahahahaha neeej! :p
mamma: titta på han.. han har muskliga armar , platt mage & helt perfekt!
jag: hahahah men mamma.. :o
sän skulle han gå..
mamma: titta nu rå , nu kommer han att titta på dej..
jag: aha okej, jag tittar
så börjar han gå då tittar han först åt ett annat håll sän när han har gått lite så tittar han på mej å mamma..
mamma: TITTA! JAG SA JU DE!! :P
hon skrek seriöst jag menar verkligen de..
å han ba börjar garva..
hahahahahahahahaha
men han var skiit söt han va typ 14/15 :o


btw.. filmen va fett bra (y) :p



pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela