haha kom på att jag inte hade bloggat idag :o <3

Publicerad 2010-05-12 21:40:34 i

tjaa :D
idag så gick ja me jessika te skolan sän börja vi me eng ( men de va en spel lektion vi spelade ba spel! ) , språk ( hade prov ) , lunch å sän tittade vi en film .. usch ALIVE :s den va obehaglig :s <3
haha menmen
sän tog jag bussen hem och när jag kom hem bakade jag :D
haha sän städade jag mitt rum -.-'
sän bytte jag om å satt vid datan :))
sän kom maria då gick vi till bussen och åkte till brantan :D
och då mötte vi dakke & musse på bussen
då lira vi fotboll me hummer,sam,dakke,musse :)
sän kom parkki , felle , mirko , blondinen ! och linus och många fler;)
då lira vi fotboll ;) de va najjs
sän vare dags för samling då gick vi in i omklädninsrummet å bytte om ;)
och sän vare dags för träning :)))))
sän åkte jag hem.. och när jag kom hem gjorde jag ingenting ! ska strax duscha ! :p
menmen.. nu får ni bilder från idag :D

imorse..

me


kiss&hugs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela