Fredag - biooo :p

Publicerad 2010-05-28 16:31:49 i

tjaba , jag är på jätte bra humör,  tills jag kom till skolan -.-' för att en person förstör mitt liv..!
aja :@
jag började 09.50 för jag hade sovmorgon ! 
så hade först Ma sän svenska då titta vi på filmen ;)
sän idrott..
vi körde bara staffet! -.-'
sän gick jag till .. juste kom på att de inte heter '' Tullinge Centrum '' längre, hahah de heter '' Tullinge Torg '' -.-'
menmen.
sän så gick jag med jessika,jocke,jesper & miras hem :)
de va väl trevligt (a)
och när jag kom hem läste jag min julia tidning och nu sitter jag här å bloggar och gråter..
-.-' du e så dumdumdumdumdum&dum!
bete dej som mogna personer! :') <3
juste idag ska jag å mami på BIIIOOO :D
de blir juuuu......



SEX AND THE CITY :) :) :)
hööhööhöhöh..
men nu orkar jag inte blogga , ni får bilder..

läste i julia tidningen intervju med Justin Bieber!
dom frågar han massor me frågor , men jag tyckte om den här mest
- Skulle du kunna tänka dej att dejta ett fan?-
Svar: Javisst! Jag skulle kunna bli kär i vemsomhelst. Sånt kan man ju inte styra över. Så visst skulla jag kunna dejta ett fan. Aaaw! :)

Alla barnen simmar.. utom Lotten... hon ligger på botten x)




kissandhugs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela