blöt?

Publicerad 2010-05-10 23:07:16 i

hahahahahahaha !
idag när klockan va vid ungefär kvart över sex så skulle jag gå in i duschen å byta om . då kom maria å satt på duschen så blev lite blöt om ryggen och mina kläder
haha men sän sa maria : okej , du får sätta på duschen när jag sitter under den..
ja ba: okej , kom då maria
så gick vi dit , maria satt sej ner å sän så satt jag på duschen HAHA!
aså hon satt på huk ! och hon kunde nte komma upp så hon duschade tre gånger ( asså duschen duschades tre gånger ) haha tror att ni fattar..
hahah men guud ! ni skulle se va BLÖT hon blev ! hahahahha :p
menmen nu ska jag sova
kissandhugs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela