varför finns rubriker ?

Publicerad 2010-06-23 23:25:34 i

'hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej'
Idag vaknade jag kvart i ett.
Då gick jag ner å käka frulle.
Sen tittade jag lite på tv!
Sen gick jag upp och städade -.-'
Sen satt jag på en film.
Och datan.
Sen har jag suttit vid datan..
Hahah! sen gick ja ner å typ väntade på papi..
Han kom fan hem vid åtta!!!!:o
fast han skulle komma hem vid fem ;o
knasboll!
Så jag kollade på en film!
HAHAH, den va fett rruuulig :)
sen kom papi..
Då fick ja maaat!!
Äntligen!!
Sen satt jag vid datan..
Och tittade på en film.
Och nu har jag tittat på 2 1/2 men..
men nu tittar jag på scrubs :)
Men nu får ni två bilder från ikväll!

me

my hair.. :o





PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela