studiedag + match!

Publicerad 2010-06-11 22:10:44 i

Hejsan, idag åkte jag till matchen 17:11 !
Sen väntade jag på alla andra till 17:45
Sen snacka vi, haha ni skulle sett Fadime när hon kom in , Sibbes bigga hund kom efter henne så hon började skrika , hahahah fan va ja garva:p
Sen vare dags för match
Tullinge - Nackdala
1-0
:D
Det var ju 98a match! ;)
Men dom ligger typ etta i serien , för att dom får hjälp av alla 97or ;o haha
Dom har typ bara förlorat en match, mot huddinge! -.-'
Goodie ! ;)
Sen kom papi å hämtade mig (:
Träffade Denise, så vi stod och pratade:)<333
Sen kom papi , då åkte jag hem och käkade och sen tittade jag lite på den dära VM matchen..
Frankrike mot U......?
Och nu ligger jag och chillar i min säng :p
Snackar lite med Lucas Ericsson <3
Imorgon ska jag till grönan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
nice nice
det blir:
Jag , Alexandra , My , Sandra , Amanda & Zäta :) <3333333333333333333333333333333
NICE!
Men nu ska jag duscha!!! :)
Så , vi får höras, imorgon eller senare ikväll.. :)
Tre bilder:

me, igår kväll (:

när jag hade fixat mej :)

Me!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela