Sandviken & Tumba!

Publicerad 2010-06-22 22:22:24 i

Hejhej!
Idag vaknade åtta.. Men somnade om till nio.
Då gick jag ner och gjorde frukost.
Sen gick jag upp.
Sen vid halv så ringde min moster Malin mig och sa att hon e försenad och kommer och hämtar mig vid tio.
Då åt jag frukost och fixadxe mig å sånt.
Sen gick jag ut och då kom Malin.
Då åkte vi till Sandviken.
Där gick jag i vattnet. Bara till knäna!! ^^
Chicken!
Men sen kom Linda,Olivia & Matilda.
Då börja det blåsa.. :s
Så vi gick upp och köpte en glass. Sen åkte vi hem.
Eller vi åkte till ICA och köpte jordgubbisar.
Sen åkte vi till macken och köpte en pool till Tuva.
Sen åkte vi till Malin.
Då blåste jag upp poolen.
Men orkade inte så vi gick över till polisen Roger.
Då pumpa han den.
Men Olivia hoppa i deras pool.
Och då ville hon att jag också skulle bada.
Då hoppa jag i.
Fan vad skönt! ;)
Doppade hela mig! ;D
SKÖNT!
Sen gick vi över till Tuvas pool.
Haha fett liten..
Sen bytte jag om.
Då gick vi till någon lekpark..
Sen gick vi in. Och kollade på tv.
Sen käkade vi lite middag.
Sen chillade vi bara lite.
Sen vid typ sju då fick jag låna Peters cykel och Malin hade sin cykel, med Tuva bakom sig.
Då cyklade vi runt 5 varv runt Travbanan & Stallbacken :)
De va kul.
Men vid åtta skjusa hon hem mig.
När jag kom hem svarade jag på frågorna.. :)
Och nu sitter jag och chattar med en sötnos!
Henrik :)
Och självklart tittar jag på
Nigeria - Syd...
2-2 står de :)
2-2 blev de :)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela