S O M M A R L O V !

Publicerad 2010-06-16 17:07:59 i

Yeeeeeeeeeeee!
Äntligen sommarlov! ;)
Idag vaknade jag typ 07.09 då gick ja ner å öppna dörren.
Där var Maria.
Då gick vi in i köket och käka frulle.
Sen gick vi upp på mitt rum , vi sminkade oss & klädde på oss.
Sen gick vi och mötte Julia,Ida& Petra :)
Då gick vi till skolan med dom.
När vi kom dit, stod vi utanför och väntade.
Sen gick vi in.
Sen fick vi komma in i aulan.
Där hittade vi en plats.
Sen fick vi se när några sjunga! :)
Och dansade!
Sen när dom var klara då gick vi till Paviljongen!
Där satt klass Z i Monica N klassrum!
Då frågade dom vad vi skulle göra på sommaren..
Men alla satt och trumma i bordet och sånt!
Sen fick vi ett kuvert.
Sen sa dom okej, nu kan ni gååå!
Alla stormade ut !!!!!!
Men det stank! eeeuuuw...!
Henrik Boström & Mathias Hultin hade typ tagit en sån där stinkbomb!
Det stank!!!!!
Usch & blä!
Sen gick vi hem till mig.
Då hämtade Jessika & Maria sina saker.
Och Alexandra satt i min trappa, sen kom Denise ;)
Sen gick ja ut till bussen. Då åkte jag & Emma till tumba.
Där mötte vi mormor & morfar.
Då åkte vi till Broängsskolan!
Kusin Gustaf hade avslutning.
Vi fick se på någon video.
Eller egentligen 3 st!
Det var många som grät!
Jätte många.!
Haha!
Men sen fick Gustaf komma upp på scen och hämta sina betyg.
Ett mvg i musik, tror jag :) Bra där!
Sen kallade lärarna en kille för schtek! hahahah :p
Kul kul!
Sen åkte vi hem till dom.
Där åt vi lunch sen fikade vi!
Sen åkte vi hem.
Och nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska snart byta om till lite bajen kläder:D
Ska på bajen - ljungskile!
Heja bajen!!!!!! :D
Nu ska ni få några bilder!

mitt öga, skulle någon kunna fixa de på www.picnik.se ? ;) <3

Sandra på avslutningen :)

Oscar,Maja & Tilla :) <3

Nicklas,Marcin,Jesper,Henrik,Petra&Julia :) <3

Postitiva klubben!
Sara
Du är så:
Rolig!
Finns bara en tjej som är så galen i Justin Bieber! haha x)
Du betyder <3
Du har så bra humor!
Rolig!
Snäll!
Rolig!
Jätte snäll!
Bajare!
Sportig♥kram!
Bajare!
Haha tack alla söta personer! <3


puss!

Kommentarer

Postat av: parkki

Publicerad 2010-06-17 14:32:43

du kan lägga till en till om jag skulle gått kvar:BB:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela