Måndag!

Publicerad 2010-06-07 17:03:00 i

Hejsan!
Vi började med idrott , bild , lunch , matte & svenska
haha ska berätta lite kort om matten!
Världens roligaste lektion!! :D
Först så körde jag , jessika & Sandra basket , då skulle Jessika försöka träffa, när hon stod med ryggen mot..
Då satt Janina ( våran mattelärare ) bakom.. så då kom bollen rakt i skallen på henne.
Och vi fick inte tillbaks bollen efter de.. -.-'
Sen så satt vi i gräset!!! :)
Skönt!
Sen spelade vi fotboll..
Och sen filmade jag när Jessika,Tilla,Maja,Sandra & Amanda sjöng allsång:D:D
jag kallar det för '' Allsång med Sara'' :p
haha
sen gick jag ju hem , gick till centrum me jessika & maja , sen gick vi hem :P
När jag kom hem satte jag mej vid datan å snacka lite me Alexandra :))
Och nu sitter jag å gör bilder på en sida:P fett kuuuuuuul :D
bilder från idag:

Maja :p <3

amanda & jag :) <3

Amanda & Jag :) <3

amanda and me :) <3

tillaa & majaa :) <33

matildaa & majaa : ) <33

jessika :)<3


puss ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela