Fredag , äntligen!

Publicerad 2010-06-04 20:48:03 i

Hejsan, tiden har gått jätte långsamt nu!
Men iallafall.
Jag gick till skolan typ 08.46 :o
Då var jag, Jessika & Maria tvunga och springa men vi kom lite försent!
Vi hade SO först det var prov.
Fick inte godkänt, tyvär!
Så som jag hade övat.. :(
Sen hade vi matte med Leffe.
Men vi satt bara i paviljongen.
Sen hade vi svenska, då fortsatte jag på min spök historia.
Haha! Jag vågar ju inte skriva den.. den är ju så läskig.
Sen så hade vi idrott, då pratade vi och sen sprang vi ett spår!
Sen slutade vi. Lyx!
Då gick jag,Jessika & Maria till centrum , köpte en slusch! :)
Sen gick vi till tåget , vi åkte till Huddinge.
Då köpte Jessika ett par skor.
Och jag köpte hårspännen.
Sen kollade vi runt lite bara.
Sen åkte vi hem.
När jag kom hem hade jag bråttom, jag åt snabbt och bytte om.
Sen gick jag till Jessika & Maria.
Deras pappa skjusade oss till Källbrink.
Sen var det dags för match.
Tullinge-Huddinge.
Matchen blev. Prutt - Prutt ! -.-'
Aja det var ändå 98a match.
Sen åkte jag hem.
När jag kom hem, duschade jag och sånt.
Sen skulle jag hem till våra grannar och fira student.
Men jag orkade inte. Så jag stannade hemma.
Så nu sitter jag och kollar på något pogram.
Ska snart sova , tror jag.
Är superduper trött!
Men ha det bra!
Godnatt&Hejdå! ♥

Amanda,Alexandra & Tillaa <3

Tillaa & Alexandraa <3 :)




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela