06:48

Publicerad 2010-06-28 06:48:01 i

hahah hejsan , godmorgon eller vafan man ska säga.. :o
Inatt har jag dyngat innebär att ja va vaken hela natten..
asså äre någon som kan sov-ställningar?
Jag kan fan inte sova på natten.. jag provade flera flera flera ställningar inatt.. men ingen passade..
1. Baby ställningen
2. Testade utan kudde..
3. Testade med en kudde.
4. La mig åt andra hållet.
5. Sov på mage.
6. Satte mig upp å försökte sitta å sova(?)
7. Testade å sova me öppna ögon.. hahah
8. Ställde mig upp å försökte sova.. ;o
9. La mig på golvet , om de funkade bättre :o
De va alla ''ställningar''
Måste fan ha en ny säng tror ja.. :o
Satt vid datan till ett.. typ
sen stängde ja av den men vid iaf tre gick ja å la mig .. sen vid halv fyra började ja me alla ''ställningar''
vid halv fem satte jag på datan.. då va Adam inne ;o
snackade lite me honom (a)
Sen stängde jag av.. för ja hörde mamma..
Hon skulle fixa sej.. hon åker ju tidigt till jobbet.. vid typ halv sex.
Sen kom hon upp me lite pengar.. ska leta om de finns mer pengar någonstans här i hemmet..
Sen vid sex kom pappa upp å sa hejdå.. :(
Och jag har bara tittat på sex and the city.. e ju klar me ''ena delen'' om man säger såå.. ;)
Men nu ska jag slänga i mig en macka.. eller ngt sånt..
Ska ju till stan med Jessika Hedenskog idag. :) <33





Kyss :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela