16:58 - Argentina - Tyskland

Publicerad 2010-07-03 16:58:03 i

idag vaknade jag lite innan tio , för att mami & papi kom upp.. för de hade kommit en kille som typ tvättar våra fönster,,
så vid tio , så tvättade han mina fönster.. :s
aja sen gick jag ner å sen fixade jag mig å allting , sen åkte vi te flottsbro å ja solade hela tiden!
fast typ en kvart innan vi skulle gå så gick ja å mami ner i vattnet å bara doppade oss..
sen köpte jag glass då åkte vi där ifrån!

när ja kom hem insåg jag att ja hade blivit bränd i skallen. haha eller asså i ansiktet..
;s
inte bra!
men jag har blivit liiite brun på kroppen :)
ajuste! fick nya kläder igår.. dom måste jag visa!;)
haha
men nu sitter jag å lyssnar på en låt på yt
sök på :
Lukas Podolski song den ä nice ;)
aja nu måste jag heja på argentina ! :D
som möter tyskland..
heja argentina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bilder:

ja me mitt-bena :P

mitt håååår:D
igga min tröja, haha mamma mia

dagens kläder
tröja hm
shorts hm
brillor kicks
;)

@bilddagboken! :)


puss!

(kläderna kommer snart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela