ute me maria,jessika & jonte!

Publicerad 2010-07-26 23:09:53 i

Tjenatjena!
Idag har jag inte gjort någonting!
Tittade lite på film.. på sherdin eller ngt sånt :o
efter det käkade jag middag.. sen klädde jag på mig och fixade mig sen tagga jag ut!
Jag, jessika & maria tagga ner t centrum, där köpte vi en monster!
Sen gick vi till Jonte, eller han kom ut!
Då snackade vi bara lite..
Sen gick han in, då gick vi till deras gård, där satt vi och snacka i typ en halvtimma, sen gick jag hem..
För mami & papi skulle gå och lägga sig och jag hade inga nycklar :s
Aja, nu ska jag vara lite social mot en grabb på msn!
Så hare gött ikväll alla!
Puss! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-27 00:46:34

jonte i fotbollslaget???

Postat av: sara

Publicerad 2010-07-27 02:54:45

Vilket fotbollslag? :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela