Sälen! (mobil bloggar!)

Publicerad 2010-07-14 00:25:52 i

Hejsan! Idag har jag badat på ett stort bad. Experium heter det. Det finns en sak som heter splash, den var fett kul! Man hade en uppblåst luft sak att åka på.. Sen åkte man ner i en tunnel, den var iaf nice! Sen finns det en som heter black hole. Den åkte man ner på rumpan, eller jag åkte på hälarna och armbågarna, då gick det snabbast ;) Sen var det vågor, bubbel och ström, utomhusbad(där var det JÄTTE varmt och skönt) sen fanns det surfing. Det såg fett kul ut :D Men jag surfade aldrig ^^ Sen när jag stod i kön till splash (stod 2a i kön) så ba: alla kan lämna luftmadrasserna här uppe och gå ner..! Asså jag blev fett besviken. För jag ville åka den sist, juste den funkade inte för att strömmen hade gått.. för natten innan strax innan halv tre så börja det blixtra och jag lovar, det blixtrade hela tiden! Man såg blixtrarna , det blev ljust sen bullra det. FYFAN! Den varmaste dagen vi har haft är typ 23grader medans i stockholm är det 33grader :o Take me home? I dalarna så hade det varit en liten tornado..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela