långt inlägg! :o

Publicerad 2010-07-21 17:33:34 i

Hejhej!
Söndag:
Jag kom till mina kusiner vid tolv då hade nike kalas (barn kalas)
så jag gick till linn, då satt hon och ritade skatt kartor haha ;)
Sen käka vi lunch ;)
Sen så åt barnen tårta då gick vi å la ut skatt kistan :p
hahahaha
Den gömde vi i en buske då efter fick alla barnen skattkartor då gick dom och leta ;)
sen var kalaset slut då gick vi upp på linns rum, hon hjälpte mig att bygga ett hus på sims medans jag satt vid hennes bärbara ;)
Sen kom Malin,peter, gustaf & tuva då hoppade jag studsmatta med gustaf
sen vare fika, efter fikat ''hoppade'' jag studsmatta med tuva:)
sen åkte vi till min mosters sambo bror och badade.
Han hade en linbana ner i vattnet så den hoppade vi upp på och åkte ner i vattnet, haha de va kul! :D
juste mitt första dopp!! :D hahahahah lite efter!
menmen, sen hade ju linn med sej Kevins hjälm ( hennes styvbror)
Så då fick jag åka med gustaf hem! på hans moppe! :D
så jävla kuul! ;)
sen åkte han å hämtade linn:)
sen satt jag å linn vid datan ´å gurra åkte hem till sej;)
Sen gick vi å la oss i sängen å tittade på film;;
Sen somnade vi
Måndag: Linn väckte mig kvart över fem då hoppade jag in i duschen sen satte jag på mig kläder sen borstade jag håret å sen åkte vi till stan , där man går på båtar ! :P
Då hoppade vi på en båt som hette Isabella!
Den åkte vi på i 6 timmar ungefär .. vi åkte me den till Åland!
hahah de här e lite kul fick ett sms från tele 2
'' VÄLKOMMEN TILL FINLAND! ''
hahah,
Sen gick vi av båten å gick till en annan båt AMORELLA!
Den åkte vi med hem!
Men Linn stanade kvar på Isabella för hon skulle vidare till Åbo! :)
Till hennes farmor! ;)
aja, sen kom vi fram till stockholm vid sex sju åtta? :o
Då åkte vi till Robbans i tumba .. jag å nike delade på en pizza
sen satt ja lite vid datan sen la ja mig i sängen vid nio? tio?
Nike låg i en extra säng brevid mig;)
Men jag satt på Djungel george haha
Sen messade jag.. :)
Sen vid elva somnade jag , asså testa och gå å lägg er aas tidigt!
Det är fett skönt!
Tisdag:
Nike väckte mig vid åtta då satt jag på en film åt henne sen somnade jag sen väckte hon mig sen somnade jag haha
sen kom Frida in i huset ( för mickan låser aldrig dörren när hon ska till jobbet )
Så då kom hon å skrek: NIKE!!!
Hahah helene blev lite arg på frida då , hon väckte helene :P haha
men de va lite kul! ;)
Sen käkade vi frukost och sånt , sen satt jag vid datan sen var jag lite med nike å frida sen åt vi middag.
efter middagen åkte jag,helene & nike till kurvan och nike köpte en bikini
sen åkte vi hem till mormor & morfar då fick vi glass m jordgubbisar;)
Sen gick jag å nike ut å gungade..
Sen åkte vi hem
Då satt jag lite vid datan sen satt jag på en film då somnade nike sen satt jag på en annan film eftersom att nike hade somnat
Sen stängade jag av vid tolv å somnade
Sen väckte nike mig klockan åtta
'' Sara kan du sätta på en film åt mig? ''
'' okej..................... ''
Så då gjorde jag de , men kunde inte somna sen:p
haha
sen åt vi frukost sen satt jag på datan sen kom frida
sen lekte dom
men sen orkade jag inte sitta vid datan så jag gick ut med frida å nike å lekte lite hahah :p
man vill ju vara så social som möjligt ;)
höhöhöh,
Sen åt vi lunch
sen gjorde vi inget spec sen vare middag :)
Sen satte jag på en film åt nike å då somna hon sen bytte jag film ;)
Sen somnade jag vid tolv
Onsdag:
Nike väcker mig klockan åtta då sätter jag på en film åt henne å sen var jag vaken ;)
Sen åt vi frukost sen satt jag vid datan sen gick jag ut å lekte med frida å nike sen åt vi lunch
å frida gick hem
efter lunchen så gick ja å nike till frida men då skulle dom åka å bada så fick en kram av filippa ( fridas mamma )
hon sa: Det var jätte kul att du var här!
GULLIGT! :)
Sen gick vi tillbaks till nike då satt ja på vatten slangen å spruta på nike,hhhah
sen satte vi på oss bikini å badade i henne lilla pool :P
Sen kom mamma å pappa då åkte vi till willys å handla sen åkte vi hem
å nu sitter jag här å chattar med folket, och lyssnar på världens bästa musik! :)

Nu får ni bilder:


så jävla ful flagga! :o

döda ön!

söta frida blir målad x1

frida blir målad x2 :)

resultatet ! :D en häst! :)

v a c k e r t !


å  l  a  n  d  !













pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela