00:01 - bloggar.. :D

Publicerad 2010-07-04 00:02:55 i

Hejsan efter maten så plattade ja håret lite.. sen gick jag ut å då mötte jag
Alexandra & Ida :D
Då var ja med dom..
först gick vi upp till tullingebergskolan å gungade :p
Sen haha skulle Ida klättra upp på taket då kom hon först upp på ett tak sen skulle hon ner men hon vågade inte så hon bestämde för att hoppa å sånt .. men sen tog hon sig ner på de normala sättet :P
Sen gick vi till centrum då köpte dom godis å dricka sen gick vi å satte oss vid några stora hus ^^
Där snackade vi som fan! :)
Och typ assss garvade ^^ :P
Sen typ gick vi upp till mig ungefär .. vi gick till bussen ,
sen kom den då tog dom bussen hem , och jag gick hem :P
Sen gick jag över till min granne och lånade tre filmer! (y)
Mean girls , tonårsliv & freaky friday :D:D:D:D
så nu bilre fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilm dags :D hahah

SÖTNOSARNA !!!!!!!!!!!! :D <3






kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela