BILDER!

Publicerad 2010-12-27 12:42:57 i

HAHA, NÄR JAG HAR TRÅKIGT SÅ LÄGGER JAG UT BILDER HÄRA!

Innan Bajen premiären! :D

Såhär kan det gå om man springer över en väg...

Sälen

Brantan med Maria,Jessika,Dakke,Mommo & Dakkes bror! :)

Flempan med Jessika & Maria! :)

1 dag.....

Folk läste tydligen min blogg på Media Market (a)

Bosön 2010 !

Första skoldagen i 7an

Stan med klassen.

tuff brud asså !

Blond.

Jag & Maja! ♥

Min födelsedag!!

Jag & Amanda i Västberga. (a)

BRUNETT!

Järfälla!

23 December 2010. Söta kusin <3

Tullinge-Älvsjö.

Musse & Adam vid Solariumet! :)

Slaggade hos Sandra med Amanda & Denise! ♥

Bara mitt ord!

Orkar inte mera.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela