Random bilder

Publicerad 2010-12-26 17:33:29 i

Tja! Idag vaknade jag typ 12.30 och har bara legat i sängen hela dagen har sett på Harry Potter och Halvblodsprinsen, jippie! Nu är det bara dödsrelikerna kvar. (a) Har inte ätit något idag, är inte hungrig.. Jag mår ju inte såhära perfekt.. Nu har mitt lov börjat! Enligt mig så har det börjat nu.. Har absolut inga planer till lovet, eller jo i Januari den 4 Januari ska jag till Storvreta/Uppsala på innebandycup, det längtar jag till såhääär mycket. Det ska bli galet roligt! Nämen fyfan vad jag längtar, haha. Sitter i min säng, på mitt underbara fina playboy täcke och lyssnar på musik. Om ni vill något så får ni min msn & bilddagboken & facebook namn.
Msn: [email protected]
Bilddagboken: dddiinmamma
Facebook: Sara Messi Johansson
Asså jag ska inte lägga ner min blogg, men vi får se kanske tar en paus.. Eller jag vet inte, beror på om jag orkar..
Menmen, vi får väl höras..
Hejdå...
Nu får ni några random bilder(typ gammla och nya)

Jag & Amanda ♥

Skit gammal.....

Gammal.

Gammal.

Gammal.

Gammal.

Gammal.

Orkar inte flera bilder, mohahah. Njut av dom hära !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela