Kraaam

Publicerad 2010-12-18 23:14:08 i

Hejsan!
Idag vaknade jag 9.45 då satt jag vid datan och sånt, sen började jag fixa mig. Vid 10.50 gick jag ut till bussen och väntade på den. Sen kom den, då satt Jessika på bussen så vi åkte till Tumba station där gick vi till Idrottshuset. Först spelade TullingeTTP(fotboll) match mot Rönninge/Salem den vann dom med 2-1(målet dom fick var ett självmål) Efter den matchen mötte dom Hammarby den vann Hammarby med typ 3-1. Haha bra bajen! :D Sen spelade dom mot (?) den förlorade dom också, efter den matchen gick vi till omklädningsrummet, sen träffade vi Anton, eller aa något sånt. Sen gick vi och åt (alltså jag & Maria). Efter det gick vi tillsbaks till Idrotthuset och där träffade vi Anton & hans lillevän. Då var vi typ lite med dom, sen var vi tvunga och gå haha kramade Anton i typ 1min, ville inte släppa han :$. Haha men efter det gick jag & Maria till Buss-torget och där var det Poliser & fyllon. Hahah det var skit kul, går inte att skriva ner allt, eller jag orkar inte.. Ena fyllot fick iallafall följa med till Station, och sen var det ett fyllo som ramlade då var en Polis tvungen och stå och hålla i han, hahah. Sen tog jag & Maria bussen hem och direkt när jag kom hem bytte jag om och sånt, sen kom Jessikas & Marias mormor & morfar och hämtade mig, då åkte vi till Tullinge Hallen. Där hade vi Tantmatch. Spelade med gammla tanter och mötte gammla tanter, vi förlorade mot Duvbo med 9-7, efter det fick vi skjus hem utav en som satt på läktarn, när jag kom hem åt jag sen hoppade jag in i duschen nu sitter jag här vid datan och är faktiskt jätte trött. Men jag tror iallafall att jag ska gå och sova nu.
Puss&Godnatt♥

Coolingen tittar på matchen.

Jag

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-18 23:53:27

Söt blogg ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela