hammarby<3

Publicerad 2010-12-15 23:11:43 i

Hejsan !
Idag vaknade jag 8, då sminkade jag mig,plattade håret & åt frukost. Sen vid 9 gick jag hem till Amanda. Då var vi hos henne lite grann och sen vid typ 9.40 gick vi till vändplanen och där stod pappa först skrev han en lapp som jag skulle lämna till Tobbe, sen frågade jag ifall om vi fick skjus och det fick vi, så han skjusade mig & Amanda till stationen, sen när vi kom dit så var det typ inga där, så vi väntade på alla andra, sen kom dom då gick vi upp till perrongen sen tog vi tåget till södra, kommer inte ihåg.. Men sen gick vi iaf till gamla stan och där splitrades vi och då gick jag med Amanda,Henrik,Jessika & Maria vi gick runt och kollade överallt hittade massa söta pojkar i stan. Sen gick vi till donken och käkade trevligt, japp! Efter det åkte jag,Jessika & Henrik till Hötorget och gick runt och chillade först gick vi in på onoff och tog pepparkakor, och Henke lekte med en iphone 4 haha sen gick vi till Derby butiken där köpte jag& Jessika två mössor med olika mönster på. Sen kom Maria dit, sen gick vi bara runt i stan, vi åkte nämligen till kungsan på julmarknad haha det var någon som jobbade vid ett chokladhjul då frågade jag han: Jobbade du här när Kissie..Alexandra Nilsson var här? Han ba: Nääe.. och sånt .. Sen såg han på mina byxor ''SJ'' Sandra Johansson? Ja ba: Nääe, Sara Johansson! Han ba: Shit, jag hade rätt på efternamnet. Sen när vi skulle gå så sa jag: Jag är faktiskt också en känd bloggerska. (a) Då sa han: Men guud, är det du Sara Johansson?!? Haha ja ba: Driver du? Han ba: Aah, jag skojade bara.. Haha, sen vid 15.30 dumpade vi Henke i stan för han skulle kolla på lite saker då åkte vi hem, Maria hänkade med hem till mig, sen åkte jag,jessika &maria t Tullinge Hallen, jessika tränade men inte jag & Maria vi gick till pia sen mötte vi Marcus & Gabbe så vi var pytte lite med dom ,sen skjusade Marias mamma hem oss, när jag kom hem åt jag mat.
Aja, orkar inte blogga
Puss!

MUMS!

gott

cola

Drick coca-cola , det gör vi redan! ;d

Jessika & Jag! ;d

Julmarknad!

Henke & Jessika! :)

Vad väljer du? Djurgården eller Hammarby ? :)

HAMMARBY HAMMARBY HAMMARBY HAMMARBY HAMMARBY ! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-22 10:30:01

DJURGÅRDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



HAMMARBY SUGER HÄSTBALLE&DIF ÄR DET BÄSTA LAGET SOM FINNS, ÄÄÄÄÄÄÄLSKA !!!!!!!!!!!!1

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela