12 dagar kvar!

Publicerad 2010-12-12 22:31:10 i

Hejsan!
Idag vaknade jag 8.30 då tittade jag lite på film sen fixade jag mig och satt vid datan, sen blev klockan 10.20 då var jag tvungen och springa ner till centrum med mina uggs, smart? Nej inte direkt.. Men jag missade tåget, så min kusin Linn hoppade av tåget i Tullinge, då mötte jag henne på perrongen, sen stod vi där och pratade om massa. Sen kom tåget då åkte vi till centralen och gick och kollade på massa saker, vid plattan och sånt. Hon köpte julklappar och sånt sen köpte jag julklappar till mamma,Emma & pappa, jag tror att dom kommer bli glada över dom! Speciellt pappa, kan tyvärr inte visa vad, för min pappa kanske läser min blogg, haha. Sen tog vi tunnelbanan till Gullmarsplan och där hoppade vi på bussen till Trollbäckens Centrum och där kom Jocke och hämtade oss, sen åkte vi och handlade lite, efter det åkte vi till några, kommer inte ihåg namnet.. (?)
Då var det massa folk där, 6 små barn, alla var under 7 så vi var på övervåningen och typ lekte grönalund/spökhuset haha sen hoppade alla barn på mig & nicole.. Jobbigt! Sen vid 18.30 typ åkte vi hem. När jag kom hem visade jag mamma vad jag köpte till pappa också visade jag pappa vad jag hade köpt till mamma.
Aja, jag tror att jag ska gå och lägga mig nu, eller nej juste jag måste julkalendern från igår och idag!
PUSSEN !

Har ni inte läst på aftonbladet? Om självmordsbombaren vid Drottninggatan, det var fult med poliser över hela stan, dom tror att det kommer hända mera bombsaker.

Helikopter!

Polis

:)

Förstorade läpparna, dom är skit blåa nu.

Kul att vakna upp och vara helt jävla förkyld och ont i halsen och hostar som fan. SKIT KUL !

Jadu.. Vad ligger i denna påse...?

...Det kan jag tyvärr inte säga ;)

Köpte det här på HM !

Köpte dom här halstabletterna på Apoteket 79:- dom är faktiskt jätte bra!

(y)

Man får bara ta 3 om dagen ;)

Stinkbomber, undra vem som kommer bomba paviljongen imorgon? Höhö ! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela