14 dagar kvar. 2veckor exakt

Publicerad 2010-12-10 22:20:28 i

Tjatja!
Idag vaknade jag typ halv åtta fast då låg jag kvar i sängen sen sminkade jag mig, sen gick jag och la mig i sängen och låg i sängen till typ 8.15 sen åt jag frukost och plattade håret. Sen tog jag bussen till skolan med Jessika. Först hade vi musik(prov) jag blev typ klar efter 10min så då fick man gå och nästa lektion var 10.25 så vi hade fan rast i 1tim och 25min. Så då satt jag i datasalen med Jessika & Patrik. Sen hade vi no, fast Nina var inte där så vi hade Pelle. Då satt jag och jobbade lite med mitt arbete, sen 11.15 slutade vi då gick jag,Jessika,Maria & Fadime till pizzan då åt Fadime pizza. Adam & Musse följde också med dit.. Sen gick vi till solariumet då satt jag med Jessika & Maria i dubbelrummet dom solade och jag tittade. Sen var vi ute lite och sånt.. Sen tog jag,Jessika & Maria bussen hem. När jag kom hem satt jag vid datan sen åt jag mat, sen tittade jag på cirkus möller.. Imorgon bitti typ 7.45 ska jag till Nykvarn och möta Bele,Täby & Nykvarn.. NU JÄVLAR SKA VI VINNA!!!!!!!!!!!!! Är så jäkla taggad!
Aja nu måste jag faktiskt gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon!
PUSS!!

Musse & Adam! :)

Mitt fina öga!

;)

Jag!

Söööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela