byta skooola

Publicerad 2010-12-01 20:31:15 i

Hejsan!
Idag vaknade jag kvart i sju, då sminkade jag mig sen 7.15 tittade jag på julkalendern! Haha, den var gryym! (Y)
Sen käkade jag frukost och sånt.. Sen gick jag ut och mötte Jessika, då gick vi till skolan.
Först hade vi svenska då hade vi något test/prov.. Sen hade vi spanska , Livskunskap , So , Lunch. Idrott.. Haha jag & Maja blev utslängda x) sen hade vi matte! Efter det slutade vi, då skynda jag mig hem för att kl 15.30 skulle jag på ett möte! Mötet höll på till 16.15 sen sprang/gick fort jag hem! Sen fixade jag mig och allting eller jag kom hem halv då fixade jag mig och allting sen 16.40 gick jag ut och då mötte jag Jessika. Då tog vi bussen t träningen. Sen hade vi träning, sen fick vi skjus hem utav våran tränare Clas!
När jag kom hem käkade jag middag efter hoppade jag in i duschen!
Nu sitter jag här och lyssnar på Ken Ring!
Puss!

jag & hummer! :)

maja & ja <3


Fan, jag vill byta skola!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela