Nykvarn!

Publicerad 2010-12-11 22:41:42 i

Hejsan, nu tänker jag blogga lite snabbt eftersom att jag är sjukt trött.
Idag vaknade jag 06.45 då fixade jag mig och åt frukost. Sen vid 7.45 gick jag upp till Jessika & Maria vid 8.00 kom Robban & Olivia och hämtade oss.. Sen åkte vi till Nykvarn då hade vi match mot Nykvarn,Bele & Täby.
Efter det åkte jag hem, när jag kom hem åt jag middag sen hoppade jag in i duschen, kom fan hem vid typ 18.30 :S Har varit i Nykvarn från typ 8.45-18.30  11tim & 1kvart (?)
Det var ju sm-kval och vi gick tyvärr inte vidare.. Tullinge & Bele gick inte vidare till Falun.. :(
Aja, sen hoppade jag in i duschen!
Imorgon ska ajg åka med min kusin Linn till Stan och köpa lite julklappar, sen ska jag till tyresö och hälsa på några :)
Puss!

Förstorade läpparna lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela