Nu är jag...

Publicerad 2010-12-20 21:56:10 i

...superduper glad, eftersom att vi har jullov, WOHO. Idag började vi 9.30 pappa skjusade mig,Jessika & Maria till skolan, då skulle vi tydligen in i aulan. Och när vi kom in dit tittade vi på alla lärare när dom sjöng, haha så söta dom var. Efter det gick vi in i ett klassrum så fick man tre papper. Ett papper där det stod god jul och sånt, ett annat papper som folk om klassen hade skrivit om mig ''posetiva-klubben'' och sista pappret var vårat nya schema. Sen gick jag hem med Tilla, Maja & Henke. Jag skulle ju ha varit med Alexandra idag, men det blev inget.. Så idag har jag bara varit hemma, skit skönt. Imorgon bitti ska man åka hemifrån 7.30 på morgonen, för jag ska till THAILAND , fyfan vad härligt! Fast nääe.. Önska att det var så, fast jag ska till ica maxi, sen ska jag,mamma & pappa till BUP. (Barn&Ungdoms problem) Haha nej jag skoja, vet inte vad det står för.. Men imorgon ska jag vara med Maria,Anton & Lillgrabben. Men nu tror jag att jag ska börja klä av mig och fixa mig till sängen och släcka lampan och sätta på en film.
P&K♥

Jag.

jag,jag,jag & jag

Jag.

Jag.

ÅÅH, mamma kom hem med ett par uggs till mig! *SMILE BITCH* :D

Ritva Rantanen.

E-SHOPEN ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela