LÖRDAG.

Publicerad 2010-12-05 20:58:05 i

Jag ställde min mobil på 8.00 fast vi orkade inte gå upp då..För jag ville ju så gärna se julkalendern..Fast istället somnade vi och sov till typ 10.. Då käkade vi frukost sen gick Amanda hem då fixade jag,Denise & Sandra oss.. Sen vid 11.20 åkte vi hem till Denise och hämtade Amandas skor, sen åkte vi till hallen. Då hälsade jag på Dille,Sara & Feride! Sen mötte vi Tumba. Matchen slutade 6-2 till oss, efter matchen skjusade vi farmor & farfar hem. Sen åkte jag & mamma hem. Då hoppade jag in i duschen sen fixade jag mig och allting sen 15.00 kom min moster Malin och hämtade mig & Emma. Då åkte vi hem till henne och där var Nike och Tuva! (6år & 1år)
Sen väntade vi lite på Gustaf(16år/17år?) Sen kom han hem då åt vi middag. Jag,Emma,Malin(moster),Peter(malins sambo),Patrik(peters bror),Gustaf(min kusse),Nike(min kusse) & Tuva(min kusse) Efter maten satte sig alla i soffan och tittade på julkalendern! Sen kollade vi på en annan film.. Sen gick jag in och sov i Gustafs rum.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela