Lalalala..

Publicerad 2010-12-02 21:55:01 i

Hejsan alla gulliga!
Idag vaknade jag 7 då sminkade jag mig sen tittade jag på julkalendern och efter det käkade jag frukost. Vid 8.15 gick jag ut och mötte Jessika, sen gick vi till skolan! Då hade vi No,(håltimme),matte,lunch,spanska(omprov),engelska & elevensval! Sen åkte vi nånstans då träffade vi Simme,Hampus & Nån annan, sen åkte vi till centrum med dom.. Fast då hoppade vi på 721 och åkte till Parkki, fast han kunde inte komma ut.. Då ringde Oscar mig och då hoppade vi på bussen t stationen och då hoppade han också på bussen. Sen när vi kom t stationen så mötte vi Mange. :)
Sen gick Oscar & Mange in på pizzan och käkade, då var vi inne på bibblan och värmde oss! Sen gick vi ut med dom, sen tog jag,Jessika, Mange & Oscar bussen till Parkki, då kom han ut och då stod vi lite och snackade med han, sen gick vi till stora lekparken alltså typ hem.. Då mötte vi Maria,Linnea och typ massa andra där, fast sen gick jag och Jessika hem till Jessika, då käkade hon och allting.. Sen gick jag hem! Och nu sitter jag här och bloggar.. Mår illa, har skit ont i huvet & är as trött!
Puss!

Snygging!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-28 05:58:34

Men vad har hänt med hennes fina fjällis?? den ser ju helt förstörd ut? :-(

Postat av: Sara

Publicerad 2010-12-28 23:10:07

Hon använder ju den inte direkt? ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-29 03:40:09

Ok men jag har precis köpt en likadan och vågar knappt använda den om den ser ut så där efter ett tag? hur länge har hon haft den & vet du om den går sönder lätt? undrar eftersom det är en dyr jacka.

Postat av: Sara

Publicerad 2010-12-29 21:09:26

Jadu.. Länge hennes bror hade den innan också.. Nej den går inte sönder lätt!

+ så är det en fjortis jacka! :D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-30 04:45:21

Haha då fattar jag. Fan va lyxigt att kunna trasha en sån jacka. Vill hon sälja den? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela