JULKLAPPAR

Publicerad 2010-12-25 01:32:45 i

Ho-ho-ho alla blogg läsare. Hoppas ni hade en trevlig jul? Det har jag haft iaf. Började med att kl 14.55 kom vi hem till mormor&morfar och kollade på julsaken på 1an sen var det dags för middag det var gott. Sen tittade vi lite på tv sen var det dags för gröt och mormor fick mandeln men gav den till Gustaf. Sen tittade vi lite mera på tv sen kom Tomten!! :)) Vi fick Nike att krama Tomten, hon är livrädd för Tomten. Då var det minst 10 påsar fulla med julklappar ska jag säga alla som var idag? Ja, jag gör det.
Mormor,morfar,Jocke,Helene,Mickan,Linn,Kevin,Nicole,Nike,Pappa,Mamma,Emma,jag,Peter,Malin,Gustaf,Tuva,Nora & Elin. Det var alla! Efter Tomten så har vi en tradition att alla vuxna köper en julklapp för 150:- sen skriver dom nummer på julklapparna från 1-10 sen i en skål så lägger vi ner lappar från 1-10 sen får alla vuxna ta en lapp sen så ska man ta en julklapp och säga ''NUMMER ETT'' så får den som har nummer ett paketet. Lite kul faktiskt, fast det vore roligare ifall om hela släkten var med på det, alltså då menar jag barnen också... Sen tittade på Karl-Bertil och sånt och myste och allting vid 23.25 kom vi hem. Nu sitter jag här i min säng på mitt playboy täcke och är skit trött.. Så jag tror att jag ska gå och tvätta bort mitt smink sen lägga mig ner i sängen och sätta på Harry Potter han aldrig se klart Fenixorden. Men nu får ni bilder på allt jag har fått idag!
PUSS!

Den här från Gina!

Fast rosa , från Gina!

Shower cream
Body lotion
Body cream
Läppglansx3
Mascara

Jätte skön sak till datan så att man itne får brännmärken och sånt på benen..

Playboy täcke & kudde ! :D
MESSI HANDDUK !!

Beckham parfym & Beckham body lotion

Guns.n roses tröja ! :))

Bok

Skal t mobilen
MOBILEN ! :D
100 spänn

lööööööööööööööööve! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela