flottsbro!

Publicerad 2010-12-29 21:03:21 i

Yooooo!
Idag vaknade jag & Jessika typ 9.30 då åt vi frukost sen fixade vi oss och allting sen gick vi hem till Jessika. Då kom hennes pappa och hämtade oss så åkte vi till Flottsbro, fyfan va det var kallt!! :S Jessika,Maria,Moa & Fadime åkte skidor jag tittade på, vågar fan heller åka skidor, tänk om ramlar och bryter armar&ben(?) Sen tog jag & Jessika bussen hem. När jag kom hem fixade jag mig till träningen sen fick vi skjuts utav Håkan. Efter träningen åt jag sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och lyssnar på musik och smsar! Om 1vecka är jag i Uppsala, funnybunny. Och det bästa är att vi får ha med oss våra datorer! Så ni behöver inte oroa er, jag ska blogga varje dag! :D
Menmen, vi hörs imorgon!
Kram♥

Jessika & Jag! :D

Jessikas!

Moa :)

Fadime! :)

Jessika <3

Fuck you, idiot! :D

Fuck you!

Knas..bjuder!

Knas..bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela