VINST!

Publicerad 2010-08-29 14:45:28 i

Som rubriken säger, vinst!
Höhö.. Farmor & Farfar kom och hämtade oss vid 9 då åkte vi dirket till Nacka, då hittade vi en boll , då sköt jag lite på pappa sen såg vi Bella +familj.. Då gick vi dit och pratade sen kom alla andra , då gick vi in i omklädningsrummet, då bytte vi om och allting sen värmde vi upp sen var det dags för match..
Järla-Tullinge
2-4 VINST!
Vi ligger 3a i serien.. Huddinge 1a.. Stuvsta 2a...
Vi har match mot Huddinge den 4 sep då jävlar ska vi vinna!
Sen åkte vi hem , då somnade jag typ, och nu sitter jag vid datan och är skiiiit trött..
Har innebandy träning idag.. !
Puss ;*

Ibland blir jag så jävla förbannad på motståndarna! Asså idag blev jag så jävla arg på en tjej som börja kolla på och sparka på mig, slå mig och hon drog sönder mina kläder?
Jävla idiot! Fast hon sög.... Haha men jag blev så jävla arg på henne så ja ba: VAFAN, HAR DU NÅGOT PROBLEM ELLER? Hon ba: Aa, vadåra? Asså jävla idiot nästa gång vi möter dom ska jag bryta varenda ben hon har i sin fucking kropp..! FUCK YOU !


FUCK YOU !
Aja puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela