Innebandy match föfan!

Publicerad 2010-08-27 22:35:21 i

Tjenare, idag mötte jag amanda vid halv 9 då gick vi till skolan , då hade först musik sen typ (?)
kommer int ihåg..
Sen gick jag och Jessika till torget, där var det några som ropade på mig.. typ micke,danne & adam.. (?)
Vi gick in på kedjan och jag köpte x-ray -.-' Nu måste jag seriöst sluta !
Åh , vad arg jag blir som fortsätter dricka sånt skit !  -.-'
Hahah vi hade fett kul i skolan... Jag,Jessika,Maria,Hanna,Ida & Emmie gick ut till några fjortisar och Hanna va fett rolig , hahah!
Sen kom falkbergs gruppen och höll på -.-'
Då sa ida till mig: Kom, vi går in, hahah!
Sen hade vi typ SO som sista lektion , då kom dom till datasalen och höll på me stackars emmie.. haha juckade å allting!
sen kom dom in till klassrummet, då var våran lärare utanför då ritade dom en kuk på tavlan och rotade i emmies väska ,fett tarrigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja, jag gick hem sen efter torget, då satte jag mig vid datan sen bytte jag om sen kom maria med bontia då gick vi ut , då gick vi i skogen haha sen kom Kevin springdes i skogen haha då sa ja & maria till bontia: ta han! haha bonita börja springa å maria höll i koplet men hon typ drogs med , haha!
Sen kom Anthon & Gabbe, då snackade vi lite med dom, snälla killar! de va ju fett länge sen,...
Sen satt vi inne hos Jessika & Maria, sen kom Olivia & Robban och hämtade oss, då åkte vi ner till samlingen sen åkte vi till Vändelsö , då var det INNEBANDYmatch! Tullinge - Vändelsö
Asså det var 3 96or och sen resten var 97or & 98or men jag gjorde 1 & 3 målen och Jessika gjorde 2 målet..
Vi vann 3-2 !
Haha jag och jessika tääävlar! Jag leder 2-1 haha vi ska se vem som gör flest mål den här säsongen!
hahahahah , sen när vi åkte hem vare kul , satt och snacka om allt möjligt i bilen hah och olivia ska gifta sej på systembolaget hahah sen ska hon ha efterfest på en balkong , hahahhaa  !
Sen åkte vi hem , när jag kom hem käkade jag! Sen satt jag vid datan och nu sitter jag vid datan och lyssnar på justin bieber - stuck in the moment ! (:
puss♥
Tyvär blev det inga bilder idag , orkar inte lägga ut dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela