Mickans säng! (y)

Publicerad 2010-08-11 20:38:18 i

Tjaba,
Måndag: Vi kom dit å då.. hahah kommer inte ihåg så mke , men sen kommer jag ihåg att jag och linn gick in på mickans rum och sov i hennes dubbelsäng och emma sov i linns rum och sen somnade vi vid ett eller ngt..
Tisdag: vi vaknade vid åtta då käkade vi frulle sen fixade vi oss och sånt, sen vid tio kom gurra, då gick vi saaaaaaaaaakta ner till bussen, för den kom halv..så vi hade inge bråttom!
Men sen tog vi bussen till tumba station och tog tåget 11:52 till centralen och sen tog vi bussen till grönan, det var ganska mycket folk.. men det jag åkte var.
Jetline
Katapulten (hahah garva ihjäl mig för nicole har aldrig åkt den och när vi va högst uppe å skulle åka ner så satt hon och grimaserade(haha venne va de e för ord) haha )
Vilda musen
Kvasten
Lyktan
Lustiga Huset
Kärlekstunneln
Det var typ bara dom, haha när vi hade åkt katapulten andra gången så kom hon som jobbade där fram till mig: Det var det värsta jag har hört idag..! hahah
Haha sen på jetline så vände hon sej bakom och sa: Herregud! och sen börja hon garva
Hahah! sen åkte vi hem vid tio, när det stängde då tog vi bussen till sergels torg å där vare smock fult med person och vid kungsträdgården (ung08)
sen gick vi till tåget då hoppade emma av i tullinge och jag,linn,gurra,nicole & kevin fortsatte till tumba, där gick vi av och då gick vi till bussen och sen gick vi av nån stans och gick liten bit, sen kom vi hem till Linn,Kevin& nicole då snackade vi lite, sen gick jag och linn in i mickans rum och tittade på crimenald minds(stavning)
efter det somnade vi, gurra sov i linns säng!
Onsdag: Jag & linn vaknar över att helene kommer inte på mickans rum å säger: Linn, du ska vara hos tandläkaren om en timme!
Haha då gick linn och fixade sej, men jag somnade sen vid halv tio kommer nike och nicole in på mickans rum å nike säger: Sara, du måste vakna! du får inte sova!! då vaknade jag men sen somnade jag om då sa nike: SARA! vaaaaaaakna!!!!!!
Hahaha sen låg vi och tittade på tv, sen åt jag frulle med nicole, sen kom linn hem , då gick vi upp och tittade på tv och sän satt vi vid datan men lite senare så åkte gurra & linn på gurras moppe och jag & kevin på kevins moppe, då åkte vi å lämnade mickans kavaj vid någon busshålsplats sen åkte vi till ica å där köpte gurra en ben & jerry's & jag å linn köpte en å delade på.
sen åkte vi tillbaks till linn , då satt vi vid datan sen kom mamma å hämtade mig vid halv sju , då åkte vi å handlade sen åkte vi hem. .å nu sitter jag här å lyssnar på musik , ska nog gå ner och kolla på sverige matchen ! zlatan föfan!
PÖSS!


t ö n t i g t !


Linn,gurra & kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela