Två röda ballonger !

Publicerad 2010-08-23 22:21:08 i

Idag gick jag och Jessika ner till torget , där köpte jag x-ray!
Måste fan sluta dricka sånt skit !
Är fan beroende :s !
Aja, vi träffade Dille,tjej,kille&kille där då satt vi där och höll på med ballonger, hahah!
Det var fett kul !
Sen gick jag och Jessika till brantan då hade vi två ballonger kvar, då gick vi runt och skrek : Danmark är dom bästa!
Haha för ballongerna var röda och Jessikas ballong hade ett socialdem... märke.. hahah!
Men iaf, vi sa till Maria att en bil hade stannat och frågat varför vi gick runt med röda ballonger.. Å då hade jag tydligen svarat att vi hejade på Danmark i VM!
(haha detta var inte sant! men vi sa så till maria!)
Hon ba: vaa?
Hahah !
Sen bytte dom om , sen gick till knattarna som hade träning , min gudfars dotter har träning där , och då var hennes kompis med för att titta , då gav vi henne en ballong! Sen fick min gudfars dotter en ballong också!
Hahah fast en pangades!
Sen hade dom träning, då tittade jag på! Och kickade lite fotboll , men sen kom Angelica, då satt jag där med henne och tittade!
Hahah pap..samba.. (dansade samba) hahahah !
Sen var deras träning slut, då gick vi till Micke & Parkki, sen kom Jessika & Marias pappa då skjusade han hem mig, då käkade jag middag och tittade på typ fångarna på fortet! Eller vad det heter.. (?)
Sen gick jag upp på mitt rum och nu sitter jag här vid datan, ska typ gå och tvätta bort sminket och fixa mig till sängen nu!
Godnatt alla söta underbara läsare ! <3

Mums! <3

Haha yeeeeey! :D

Den här är faktiskt också rätt snygg! Från www.nelly.com !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela