tullinge 1-1 stuvsta!

Publicerad 2010-08-21 21:27:35 i

Hejsan , idag vaknade jag vid 10:30 då låg jag kvar i sängen ganska länge, sen sminkade jag mig och sen vid 13:15 gjorde jag frukost och då gick jag & pappa ner till bilen och då käkade jag frukost i bilen medans vi åkte till brantan!
Där hade matchen precis börjat, det hade gått en minut! Haha!
Tullinge - Stuvsta!
Fyfan vad duktiga alla var!
Emma Widèn gjorde målet! Riktigt snyggt!
Det blev 1-1 som sist!
Sen skjusade pappa mig hem.. Då satt jag och kollade på tv, sen kom pappa och hämtade mig,mamma & Emma.
Då åkte vi och handla.. Sen åkte vi hem och då satt jag vid datan sen käkade jag middag..
Och nu sitter jag vid datan! Ska nog gå ner och hämta något att dricka, sen ska jag nog stänga av datan och lägga mig i sängen och titta på film!
Puss <3


Dom hade den här domaren idag.. Och jag kom på att det var den här domaren som gav mig rött kort :@

ögggggggoooon!

blå tunga.. hur kan det komma sig? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela