Träning!

Publicerad 2010-08-26 21:51:42 i

Tjenare! Idag gick jag och Maria ner till centrum vid halv fem, då köpte vi blå klubba, haha!:D
Är fortfarande blå.. -.-'
Aja, sen tog vi bussen till brantan, mötte jessika på bussen sen lira vi fotboll me några små flickor haha
sen kollade vi på små barn när dom lira fotboll , så söta!
Sen sprang vi intervall haha mitt rekord var 35/36 sek -.-' skit dåligt!
Aja sen hade vi träning till åtta, sen åkte vi hem när jag kom hem käka jag mat sen hoppade jag in i duschen sen satte jag på datan och nu ska jag typ stänga av datan och smsa med en jävligt gullig person!
Kram ♥

Kolla vad det står på bordet i skolan, ( haha det är ida melbi som har skrivit) :P

Min tunga EFTER träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela