Ska ner och sno jordgubbar!

Publicerad 2010-08-22 20:56:00 i

Hello!
Idag vaknade jag vid tio och låg kvar i sängen alldeles för länge!
Men jag gick ner vid tolv och åt frukost, sen gick jag upp på rummet och satt vid datan..
Sen stängde jag av datan och kollade på film sen åt jag middag!
Och nu sitter jag vid datan har kollat några kläder på www.nelly.com
Hittade en sak jag ville ha!

Eller jag hittade 13 st jag ville ha!
Skit snygga!
Hittade jordgubbar där nere, så jag ska nog gå ner och sno några!
Hihi ^^
Sitter och lyssnar på Justin Bieber - Never say never!


Så bra!
Imorgon ska jag möta Amanda Gustavsson sen ska vi gå till stationen tillsammans!
08:55 ska vi mötas vid stationen allihopa!
Sen ska vi till Söder och stadsvandra! SÖDER BRÖDER GLÖDER ska jag gå runt och sjunga!
Ikväll måste jag säga hejdå till pappa igen! Han åker till Frankrike igen.. -.-'
Juste! Jag får inte gå på träningen imorgon! Måste vara hemma och vila säger mamma!
Jag är fett taggad till matchen på söndag mot Järla på Nacka IP !
Aja, nu ska jag gå ner och sno jordgubbar!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela