Luktar öl på benet!

Publicerad 2010-08-04 00:20:47 i

Haha tja!
OMG!!!!!!!!!!! Filmen var aaaaaaaas bra! satt och klappa händerna efter asså (Y) för filmen!!
Hahah på ett ställe i filmen hoppade jag till så jag tappa min mobil på golvet..
Haha det var lite obehagligt..
Åh shit! Han var fett snygg...
Den var jätte bra!
Sen när vi hade sätt klart den, gick vi till hissen å tog den ner till bilen, men då var inte kaysa där, så py ringde henne.
Men då hade jag så tråkigt så jag såg en öl burk så jag sparkade på den, men då skvätte det på mitt ben, så hela mitt jävla ben stinker ööööööööööööööööööööööööööööööööl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men sen kom Kaysa, då dunkade vi musik i bilden, herregud! tror fan att sandra tappade rösten..
Jävlar va vi sjöng!
Hahah,
Just nu sitter jag och lyssnar på spotify(y)
Aja puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela