Hejdå min käre fader! <3

Publicerad 2010-08-09 15:40:23 i

Tjenare, idag vaknade jag vid halv tio men då somande jag om till elva, sen låg jag kvar i sängen i 45min sen satte jag på datan och satt vid den en liten stund, sen blev jag hungrig så jag gick ner och käkade frukost!
Sen gick jag upp till datan och nu sitter jag här vid datan, flyget som min pappa sitter på åkte för 2 timmar sen.. Glömde säga hejdå till han nu, menmen HEJDÅ PAPPA! <3
Aja, ska börja packa tror jag, för idag ska jag&emma sova hos mina kusiner sen imorgon åker vi till grönan jag,gustaf,emma & linn! kul!
Aja ha det bra! kommer inte blogga något mer idag, tror jag itne iaf, kanske.. ! menmen
Kommer bara kanske hinna blogga imorgon, efter grönan!
Aja puss!

Bjuder på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela