gullgull!

Publicerad 2010-08-07 00:19:12 i

Tjenare efter maten gick jag upp på mitt rum men sen kom Jessika,Gabriel & Elias då gick jag ut med dom, ner till stora lekparken då såg vi en kedja (moppelås) då slängde vi kedjan i marken så kom det gnistor.. haha WOW!
Sen gick vi upp till tullingeberg och där var alla deras päron då satt vi där och snacka sen kom camilla (jessika och marias mamma) ut med ostbollar då försökte alla kasta upp dom och fånga dom med munnen, jag var grym på det!
Hehe, sen var vi bara där ute, vid elva kom jag hem! Då satt jag på datan och nu sitter jag vid datan och snackar med folk på msn och fb..
Juste en person skrev något hemligt till mig idag! Gulligt var det!



Hahah vi är t u f f a ! Dom här bilderna e gamla eller dom togs den sista juli..

kyss&smek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela