Från tullinge hallen till brantan!

Publicerad 2010-08-25 21:44:02 i

Tja! Innebandyn var helt okej! Det kändes lite konstigt att spela med boll & klubba..
Men jag vänjer mig..
Jag & Jessika gick till tullinge hallen där mötte vi Maria sen var Olivia i omklädningsrummet, då bytte vi om och sånt , sen hade vi lite träning, sen bytte vi om till fotbolls kläder och åkte till brantan!
Då hade vi träning och shit! Det börja spöööregna -.-' !
Hahah men det är kul i regn! :D
Asså seriöst! Jag tror jag dör, fan vad mycket mygg det är -.-' Jävla mygg!
Aja, sen åkte vi hem , när jag kom hem käkade jag middag, sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här vid datan, ska ner och dricka jordgubbs te! (:
Puss<3

Sötnos <3

Packat och klart! haha ..
Juste ! Träffade sötnosen Alexandra i Tullinge hallen , det var ett tag sen.. <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela