fanfanfan!

Publicerad 2010-08-06 15:01:50 i

Pappa ska till Frankrike på måndag och jag frågade ifall om jag fick följa med han skulle typ säga ja. Men då kom jag på att jag skulle till grönan på både tisdag & torsdag det vill man ju verkligen inte missa!
På tisdag ska jag dit med kusiner och sen på torsdag ska jag dit med My (venne ifall om ngn mer ska följa med) och där ska vi träffa SEBBE!! Har verkligen saknat den grabben..
Aja igår satt jag på OC asså fortfarande sjukt bra! Men sen när den var slut satt jag på en Thailand film..
Asså när vi var i Thailand förra året och åkte i en djungel och red på elefanter eller det hette djugel safari!
Fan vad jag saknar tillbaks, började garva igår också för det såg så roligt ut..
Aja efter det så skulle jag försöka sova men det gick ju självklart inte, så då satt jag på tvn och tittade då vare typ Ellen De... efter det vare AFV men sen efter det satt jag på mtv och somnade typ.. sen vaknade jag vid 10 då gick jag ner och käka frulle sen satt jag på en film eller jag kollade på canal + då vare ngt bra så kollade på det, sen efter det råkade jag somna.. då sov jag till två och nu är jag skit trött -.-'
Men jag kan inte gå och lägga mig nu. Måste gå och lägga mig senare så att jag vänder på dynget..
Går och lägger mig tidigt och vaknar tidigt (Y)
Aja senare ska jag svara på frågestunden!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela