den seriösa skoldagen ! (?)

Publicerad 2010-08-24 19:27:11 i

Tja!
Idag vaknade jag vid halv åtta! BRåTTOM!
Då sminkade jag mej å fixade mig , sen käkade jag frukost sän klädde jag på mig och allting, sen gick jag ut då vänta jag på Jessika & Maria!
Sen kom dom ,då gick vi till skolan!
Då började vi med ett prov, svenska prov!
Sen vare typ rast , sen engelska prov sen lunch (?) sen no då träffa alle fjortisen widell snacka lite , sen vare typ engelska sen slutade vi !
Juste , vi hade engelska också (?) hahahhahhhahah
sen slutade vi , då gick vi till torget , där hämtade vi ballonger ! :D
Haha idag gick henke runt som värsta fjortis bloggaren! tjatja ! assåw idag ska jag på kändis fest, då rör mig inte! Hahah!
Aja när jag kom hem satt jag på tvn!
Sen gjorde jag typ inget, orkar inte blogga!
pöss på römpA! <3

Ida Melbi, sötnos! <3

Jack & Jesper på no'n ! :)

Jack ville inte visa sin ..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela