brantan!

Publicerad 2010-08-28 21:35:45 i

Tjenare! Idag vaknade jag vid 9 då sminkade ja mig, sen käkade jag frukost!
Sen satt jag på datan och plattade håret!
Sen vid kvart/tio i elva gick jag upp till Jessika & Maria, då åkte vi till brantan, då hade dom samling då tittade jag på P 97's match !
Sen så skulle ju dom ha match.. 98orna Jessika,Maria,Becca & Sarah var med!
Då kom Jessi & Emma så jag satt med dom ett tag, sen skulle dom iväg då gick jag till Hummer & Lukas :)
Sen var matchen slut då tittade vi på nästa match P 94/95 dom var duktiga! (:
Sen lirade vi fotboll , hahah jag stod i mål och Jessika sköt på mig haha jag gjorde värsta snygga räddningarna !
Sen tog vi Herman's boll , höhöh!
Sen kom Camilla och hämtade oss, då åkte vi hem då försökte jag få igång datan , men det gick inte, då städade jag..
Sen fick jag igång datan.. Sen kom Maria(faster)Charlie(kusin)Random kille(?)
Då käkade vi kräftor.. Men jag käkade bara 2st.. Kan ju inte skala dom där jävlarna! -.-'
Sen gick jag upp på rummet och nu sitter jag vid datan och typ lyssnar på musik (:
Kram ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela