Brantan & Match ( stukat foten -.-' )

Publicerad 2010-08-20 20:35:22 i

Tjenare !
Idag vaknade jag vid kvart över sju, då gick jag ner och käkade jag frulle sen fixade jag mig sen gick jag ut å väntade på jessika sen gick vi till brantan , och maria!
Där vare ngr från klassen, men vi lirade lite fotboll innan..
Sen hade vi någon 5-kamp , då var jag, Jessika,Matilda,Demi,HenrikL,HenrikB & Oscar i ett lag! haha
Snacka om att vi var gryyyyyyyymma (Y)
Fast vi fick inget pris :/
haha :$
Sen åkte vi buss hem!
Sen gick vi hem till Jessika & Maria då var vi där å hade saft kalas :p hahah
Sen gick vi ut me Jonte ;)
Sen var vi lite med han sen hämtade jag mina saker å bytte om å sånt, sen gick vi upp till Jessika & Maria då gick Jonte hem , då bytte jessika om å allting sen åkte vi med jessika & marias pappa till mälarhöjdens IP vi var först!
sen kom alla , då värmde vi upp å sånt sen vare dags för match, ajuste! det var en 98a match!
I första så stukade jag foten asså jag skulle resa mig upp och forsätta spela, men jag kunde inte stå upp , så jag ramlade , fan va ont det gjorde / gör! :(
Och våra tränare hade sagt igår på träningen : ingen skadar sej nu!
och va vare jag gjorde (?)
:(:(:(
Skit piss å pannkaka ! --.--'
Sen bar några mig .. haha
Sen skjusade camilla hem mig å jessika å maria hjälpte mig hem, haha! <3
När jag kom hem käkade jag middag och nu sitter jag vid datan ska nog hoppa in i duschen!
Juste sen ska jag , mamma & emma åka å hämta pappa på arlanda:D
Pusspuss! :*

Me

Haha mobbad sko ! xd

Maria & Jonte leker starka :p hahah

-.-'

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela