Brantan föfan!

Publicerad 2010-08-19 22:25:20 i

Tjaba, idag drog vi upp till brantan vid fyra! Hahah maria the BOSSS !
Hahahahha , å ja va hennes slav å jessika va typ..(?) någon som man fick slå..
Hahahahahhaha!
Aja på brantan lirade vi fotboll & sen kom några då snackade vi lite sen gick vi till gräsplanen och sen gick vi tillbaks å lirade lite mer fotboll!
Hahah !
Aja sen sprang vi ute i skogen sen intervall (?)
Sen fotboll(y)
Sen vare slut, då gick vi te bussen å då kom de en sån där stor ballong i luften som landade i skogen typ, hahah!
Aja, sen åkte vi hem !
Och när jag kom hem käkade jag middag och nu sitter jag här blöt och grädd lukten är borta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Jag har badat & duschat! sköntskönt!
Aja nu får ni bilder!

Igår kväll!

Imorse innan SKOLAN ! :D


(tryck på bilden! men jag tror inte att ni vill se den , jessika spottade ut grädde) hahahah xd <3

Gräddiga jag !

Tullinge föfan!

Music is my boyfriend ! <3


PUSS !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-20 18:15:02

visste du att http://tullinges.blogg.se/ tycker att du eller angelicka båsk är mest fjortis i Tullinge? Inte för att vara taskig men tyckte att du skulle veta <33

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-20 20:36:30

Jajajaja, jag vet.. <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela