ben & jerry's

Publicerad 2010-08-07 22:19:39 i

Tjenare, jag och amanda var hos mig en liten stund sen gick vi till amanda då fick jag träffa hennes nya hund torro så sööt! sen skulle hon käka då väntade jag i deras vardagsrum och tittade på tv. Sen var hon klar då packade vi hennes väska sen sa jag hejdå till lizzy :'( buhuhuhu..
Sen gick vi hem till mig i regnet, sen gick vi hem till mormor & morfar för att hämta min madrass sen börja det plötsligt spöööregna -.-' så vi gick med en fucking madrass och ett jävla stort paraply ute i spöregnet, det tog typ 45min för oss att gå hem -.-'
När vi kom hem var madrassen dyngblöt, vi med! Så då hämtade vi hårfönen och börja blåsa på madrassen + oss själva! men madrassen e fortfarande inte torr.. sen käka jag sen satt vi vid datan och webbade för varandra haha amanda satt mittemot mig å vi webbade, hahah! som lucas bästis säger: no lifer! hahah
Men sen skulle hon på toa då satt jag mig precis utanför dörren sen när hon kom ut så hoppade jag fram å hon hoppa till som fan! hahahahahahah
men aja nu får ni bilder

fett cool :)

amanda å ja ;)

våran ben & jerry's :D


puss

Kommentarer

Postat av: Moviesandv

Publicerad 2010-08-09 14:25:29

Ben & Jerry's <3

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-11 20:42:17

Haha japp! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela