bajen <3

Publicerad 2010-08-30 22:35:41 i

Tjaba tjena , det här får gå snabbt för jag e ganska trött !
Gick till skolan med Jessika, hade bara chill lektioner, sen tog vi bussen hem och då gick vi hem till mig , sen gick hon hem å jag gick och hämtade en sak, sen gick jag hem och satt vid datan , sen åkte jag & pappa till söderstation, mötte peter , så vi gick med han dit, sen såg jag Dennis där, men hälsade aldrig!
Sen kollade vi på matchen.. 1-1 blev det , sen åkte vi och lämnade matte sen åkte vi hem! :D
Så då gjorde jag inget , men nu sitter jag vid datan och nu ska ni få bilder ;) haha
puss <3

<3

bajen var namnet <3

Johannnnnnes <33333333333

gluuuuuuuuben ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela