amanda här :)

Publicerad 2010-08-24 21:14:37 i

Hejsan alla Sara läsare , Amanda här ;)

Nu har jag fixat klart med Sara's header och bakrund , vad tycker ni?
Hoppas Sara blev nöjd i alla fall , hihi (a)
Jaa.. Har typ ingenting att skriva , inte så konstigt kanske.

Varsegod Sara! :*
12 år med dig nu , helt otroligt.. Men dom åren kommer bli väldigt många fler , det måste dom bli.
Jag älskar dig otroligt , obeskrivligt mycket , jag är ingenting utan dig! ♥
Sara Marie Johansson ♥ Amanda Malin Gustavsson , föralltid och alltid!


Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-24 21:19:02

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-24 21:20:03

AWW ! jag älskar dej också amanda, 12år.. och det ska bli mer! lova u ! ♥

Det blev jäätte fint! :* ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela